Eind april 2026 wordt in Santa Marta, Colombia, een eerste conferentie georganiseerd over het uitfaseren van fossiele brandstoffen. Colombia en Nederland organiseren deze conferentie gezamenlijk. Tijdens COP 30 in Belém, Brazilië, is afgesproken dat een landencoalitie of the willing met…